Politica de confidentialitate

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE (PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL)

 

I. PREZENTARE GENERALĂ

Cine suntem noi:

Nooka Space SA (persoană juridică română, cu sediul în Cluj-Napoca, B-dul. Eroilor, nr. 9, et. 2, jud. Cluj, România, Nr. în Reg. Com. J12/3823/2020, CUI 43344423) este dezvoltatorul proiectului NOOKA-SPACE, o soluție de închiriere/vânzare de „smart home garden office”, prima rețea din lume de spații de birou inteligente de proximitate, concepute pentru persoanele care lucrează de la distanță, dar care nu își doresc să facă asta de acasă, ci dintr-un spațiu care le oferă toate facilitățile pe care le poate oferi un spațiu modern de birouri.

Există mai multe tipuri de spații de birou „Nooka”, menite să satisfacă nevoi cât mai variate, existând, de exemplu, posibilitatea alegerii unui spațiu de birouri „Nooka” cu unul sau două locuri de birou. De asemenea, tipurile de spații de birou variază și în funcție de dotări și specificații tehnice, cum ar fi posibilitatea monitorizării calității aerului, încălzire și răcire de tip clasic sau smart, dotarea cu senzori de detectare a fumului, posibilitatea de a controla anumite dotări prin intermediul unei aplicații mobile sau nu.Această Notificare de confidențialitate se aplică:

Toate referințele din cuprinsul acestei politici de confidențialitate la „NOOKA”, „noastre” sau „noi” se referă la NOOKA SPACE SA sau la companiile și furnizorii grupului nostru care ne furnizează servicii, după caz. Toate referințele din cuprinsul acestei notificări la „site-ul nostru” sunt către site-ul nookaspace.com.

Politica de confidențialitate se aplică:

  • vizitatorilor site-ului nostru și persoanelor care ne contactează pentru întrebări;
  • clienților noștri - chiriași, cumpărători și utilizatori ai serviciilor noastre (inclusiv persoanele care accesează spațiile noastre de birouri);
  • potențialilor clienți;
  • furnizorilor noștri și angajaților furnizorilor noștri.

În funcție de relația noastră, vom colecta și vom utiliza informațiile dumneavoastră în diferite moduri, după cum este descris mai jos.

Politica de confidențialite conține următoarele informații:

  • privind datele cu caracter personal pe care la colectăm și prelucrăm, inclusiv cu privire la modalitatea în folosim aceste date cu caracter personal;
  • referitoare la cookie-uri;
  • privind temeiul/baza legală pentru colectarea și procesarea datelor cu caracter personal;
  • privind accesul terților la datele personale;
  • privind stocarea informațiilor personale;
  • privind drepturile persoanelor ale căror date cu caracter personal sunt colectate și procesate;
  • privind utilizarea datelor în scopuri de marketing;
  • privind transferul datelor cu caracter personal;
  • privind securitatea datelor cu caracter personal;
  • rețele sociale și linkuri către alte site-uri web;
  • modificări ale acestei politici de confidențialitate;
  • întrebări suplimentare și cum să depuneți o reclamație.

II. COLECTAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL ȘI MODUL DE UTILIZARE A ACESTOR

A. Colectarea datelor cu caracter personal ale vizitatorilor site-ului nostru și ale persoanelor care ne contactează pentru întrebări și modul de utilizare a acestora:

Colectăm următoarele date cu caracter personal – în mod direct sau prin intermediul unor terțe părți care acționează în numele nostru:

  • numele și prenumele dvs.;
  • adresa de email;
  • numărul de telefon
  • solicitarea dvs. și / sau informații generale despre interesul dvs. pentru serviciile noastre;
  • informațiile pe care ni le furnizați atunci când corespondați cu noi;
  • orice actualizare a informațiilor furnizate nouă.

De asemene, următoarele informații sunt create și înregistrate automat atunci când vizitați site-ul nostru web, descărcați conținut de pe site-ul nostru web sau vă abonați la blogul nostru:

  • Informații tehnice, precum: adresa de protocol de internet (IP) utilizată pentru a vă conecta computerul la adresa de internet; adresa site-ului web și țara din care accesați informațiile; fișerele accesate; tipul și versiunea browserului; tipuri și versiuni de plugin-uri pentru browser; sistem de operare și platformă – toate aceste informații sunt folosite pentru a administra site-ul nostru web, pentru a măsura eficiența sistemelor noastre și pentru a efectua o analiză a locațiilor din care oamenii accesează paginile noastre web.
  • Informații despre vizita dvs. pe site-ul nostru web (de exemplu, paginile pe care faceți click), precum site-ul web pe care îl vizitați înainte și după ce ați vizitat site-ul nostru web (inclusiv data și ora), ora și durata vizitelor la anumite pagini, informații de interacțiune a paginii (cum ar fi derularea, click-urile și trecerea mouse-ului), metodele utilizate pentru a naviga mai departe din pagină, date despre trafic, date despre locație, bloguri și alte date și informații de comunicare furnizate atunci când solicitați servicii suplimentare sau descărcări.

Utilizăm datele cu caracter personal sus-menționate:

  • pentru a vă permite să accesați și să utilizați site-ul nostru web;
  • pentru a primi întrebări de la dumneavoastră prin intermediul site-ului web și pentru a aranja tururi virtuale;
  • pentru îmbunătățirea și întreținerea site-ului nostru web și pentru a oferi asistență tehnică pentru site-ul nostru web;
  • pentru a asigura securitatea site-ului nostru web;
  • pentru a evalua vizita dvs. pe site și pentru a pregăti rapoarte sau pentru a compila statistici pentru a înțelege tipul de persoane care utilizează site-ul nostru, modul în care utilizează site-ul nostru și pentru a face site-ul nostru mai intuitiv. Astfel de detalii vor fi anonimizate pe cât posibil în mod rezonabil și, în principiu, nu veți putea fi identificat din informațiile colectate.

B. Colectarea datelor cu caracter personal ale clienților noștri - chiriași, cumpărători și utilizatori ai serviciilor noastre (inclusiv persoanele care accesează spațiile noastre de birouri):

Colectăm următoarele date cu caracter personal – în mod direct sau prin intermediul unor terțe părți care acționează în numele nostru:

  • numele și prenumele dvs.;
  • adresa de email;
  • numărul de telefon;
  • titlul postului;
  • detaliile bancare / de plată;
  • informații despre interesul dvs. pentru serviciile noastre;
  • detalii despre modul în care utilizați serviciile noastre;
  • numele dvs. de utilizator a rețelelor de socializare;
  • informații furnizate atunci când corespondați cu noi;
  • informații furnizate atunci când accesați camerele și spațiile noastre de birouri (inclusiv fotografia dvs.), inclusiv orele de intrare și ieșire; orice actualizare a informațiilor furnizate nouă;
  • informațiile personale pe care le colectăm despre dvs. sau pe care le obținem din sursele noastre terțe;
  • înregistrări CCTV (când vizitați spațiile noastre de birouri);
  • informațiile pe care ni le furnizați pentru a ne ajuta să vă oferim servicii îmbunătățite, de exemplu dacă vă cerem să completați un sondaj sau un chestionar;
  • informații despre preferințele dvs. de marketing.

Utilizăm datele cu caracter personal sus-menționate:

  • pentru a vă putea oferi serviciile noastre (inclusiv rezervările de birouri Nooka, controlul accesului, serviciile care deservesc spațiile de birouri și Wi-Fi) și site-ul web;
  • pentru a face față oricăror întrebări pe care le aveți cu privire la serviciile și site-ul nostru web;
  • pentru a oferi asistență pentru orice probleme pe care le-ați putea avea cu serviciile sau site-ul nostru web și pentru îmbunătățirea și întreținerea serviciilor și site-ului nostru web;
  • pentru a vă transmite anumite comunicări (inclusiv prin e-mail) despre serviciile noastre, cum ar fi anunțuri de service și mesaje operaționale (de exemplu, despre timpul de nefuncționare sau întreținere);
  • pentru a vă asigura siguranța și securitatea dumneavoastră și a altor persoane, prin utilizarea CCTV;
  • pentru a efectua analize statistice și cercetări de piață cu privire la persoanele care ar putea fi interesate de serviciile noastre;
  • cu acordul dvs. prealabil, pentru a posta un testimonial din partea dumneavoastră pe site-ul nostru web;
  • dacă ați furnizat o adresă de e-mail personală și ați consimțit sau, în caz contrar, dacă este în interesul nostru legitim, în scopul dezvoltării afacerii noastre și marketingului companiei noastre, să vă contactăm (inclusiv prin e-mail sau poștă) cu informații despre serviciile noastre pe care le solicitați sau despre care considerăm că vă vor interesa (inclusiv newsletter).

 

Datele cu caracter personal de care avem nevoie pentru a putea să vă furnizăm serviciile

Avem nevoie de anumite date cu caracter personal , astfel încât să vă putem oferi servicii și să ne îndeplinim obligațiile contractuale și alte obligații legale și de reglementare pe care le avem față de dumneavoastră și/sau în legătură cu serviciile pe care vi le furnizăm. Dacă nu ne furnizați astfel de date sau dacă ne cereți să le ștergem, este posibil să nu mai puteți accesa serviciile noastre.

C. Colectarea datelor cu caracter personal ale potențialilor clienți (potențiali chiriași sau cumpărători):

Colectăm următoarele date cu caracter personal – în mod direct sau prin intermediul unor terțe părți care acționează în numele nostru:

  • numele și prenumele dvs.;
  • numele companiei;
  • numărul de telefon;
  • titlul postului;
  • informații generale despre interesul dvs. pentru serviciile noastre;
  • informații furnizate atunci când corespondați cu noi;
  • orice actualizare a informațiilor furnizate nouă;
  • informațiile personale pe care le colectăm despre dvs. sau pe care le obținem din surse proprii; și
  • informații despre preferințele dvs. de marketing.

Utilizăm datele cu caracter personal sus-menționate:

  • pentru a răspunde la întrebările dvs. și să comunice cu dvs.; și
  • dacă ați furnizat o adresă de e-mail personală și ați consimțit sau, în caz contrar, dacă este în interesul nostru legitim, în scopul dezvoltării afacerii noastre și marketingului companiei noastre, să vă contactăm (inclusiv prin e-mail sau poștă) cu informații despre serviciile noastre pe care le solicitați sau despre care considerăm că vă vor interesa (inclusiv newsletter).

D. Colectarea datelor cu caracter personal ale furnizorilor noștri și angajaților furnizorilor noștri:

Colectăm următoarele date cu caracter personal – în mod direct sau prin intermediul unor terțe părți care acționează în numele nostru:

  • numele și prenumele dvs.;
  • informații de contact ale companiei (numărul de telefon, adresa poștală și adresa de e-mail);
  • titlul postului;
  • informații furnizate atunci când corespondați cu noi;
  • orice actualizare a informațiilor furnizate nouă;
  • dacă utilizați/folosiți spațiile noastre de birouri, înregistrări CCTV; și
  • informațiile personale pe care le colectăm despre dvs. din surse terțe, precum LinkedIn.

Utilizăm datele cu caracter personal sus-menționate:

  • pentru a ne permite să primim și să gestionăm servicii de la dvs. (inclusiv due diligence, raportarea plăților și cheltuielilor și audituri financiare);
  • pentru a putea răspunde cererilor/solicitărilor dvs.;
  • pentru evidența și managementul sănătății și siguranței; și
  • pentru monitorizarea CCTV și alte mijloace de asigurare a securității facilităților companiei.

E. Informații suplimentare privind modul de utilizare a datelor cu caracter personal:

Oricare ar fi relația noastră cu dvs., putem colecta, utiliza și stoca date cu caracter personal din următoarele motive suplimentare:

  • pentru a putea răspunde oricăror întrebări sau probleme pe care le aveți cu privire la modul în care colectăm, stocăm și folosim datele dvs. personale sau orice solicitări făcute de dvs. pentru o copie a informațiilor pe care le deținem despre dvs. Dacă nu avem un contract cu dvs., este posibil să procesăm informațiile dvs. personale în aceste scopuri, atunci când acestea sunt în interesul nostru legitim în scopuri de a presta servicii pentru clienți
  • pentru raportarea corporativă internă, administrarea afacerilor, asigurarea unei acoperiri de asigurare adecvate pentru afacerea noastră, asigurarea securității facilităților companiei, cercetare și dezvoltare și identificarea și implementarea eficienței afacerii. Putem prelucra informațiile dvs. personale în aceste scopuri în cazul în care este în interesul nostru legitim să facem acest lucru;
  • să respectăm orice proceduri, legi și reglementări care se aplică pentru noi - aceasta poate include acolo unde considerăm în mod rezonabil că este în interesul nostru legitim sau interesele legitime ale altora să ne conformăm, precum și în cazul în care suntem obligați legal să facem acest lucru; și
  • să stabilim, să ne exercităm sau să ne apărăm drepturile legale - acest lucru poate include acolo unde considerăm în mod rezonabil că este în interesul nostru legitim sau al intereselor legitime ale altora, precum și în cazul în care ni se cere legal să facem acest lucru.

III. COOKIES

Unele file de pe site-ul nostru web utilizează cookie-uri, care sunt fișiere mici plasate în browserul dvs. de internet atunci când vizitați site-ul nostru web. Folosim cookie-uri pentru a vă oferi o experiență mai adaptată în viitor, prin înțelegerea și amintirea preferințelor dvs. de navigare.

În cazul în care folosim cookie-uri pe site-ul nostru web, le puteți bloca oricând. Pentru a face acest lucru, puteți activa setarea în browserul dvs., care vă permite să refuzați setarea tuturor cookie-urilor sau a unor cookie-uri. Cu toate acestea, dacă utilizați setările browserului pentru a bloca toate cookie-urile (inclusiv cookie-urile necesare), este posibil să nu puteți accesa în tot sau în parte site-ul nostru sau să nu puteți să utilizați toate funcționalitățile furnizate prin intermediul site-ului nostru web. Următoarele linkuri vă vor ajuta să setați setările cookie-urilor în browserul dvs.:

Setări cookie în Internet Explorer

Setări cookie în Firefox

Setări cookie în Chrome

Setările cookie-urilor în Safari web și iOS

 

IV. TEMEI LEGAL PENTRU UTILIZAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prelucrarea și colectarea datelor cu caracter personal se realizează în conformitate cu prevederile Regulamentului UE - nr. 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46 / CE (denumit în continuare „GDPR”).

Astfel, utilizarea informațiilor dvs. cu caracter personal este necesară pentru:

  • a ne îndeplini obligațiile care decurg din orice contract încheiat cu dvs. (de exemplu, pentru a vă oferi Servicii, pentru a îndeplini o comandă pe care o plasați cu noi și / sau pentru a respecta contractul nostru de furnizare de servicii primiți servicii de la dvs. sau de la angajatorul dvs.); sau
  • pentru respectarea obligațiilor noastre legale.

De asemenea, vom folosi ca temei consimțământul dumneavoastră liber exprimat, în situația în care utilizăm:

  • un testimonial pentru site-ul nostru/pentru a fi utilizat în scop publicitar/de marketing;
  • o adresă de e-mail personală sau un număr de telefon mobil în scop publicitar/marketing (inclusiv pentru a vă transmite newsletter).

Dacă ne bazăm pe consimțământul dvs. pentru ca noi să folosim informațiile dvs. personale într-un mod special, vă puteți retrage consimțământul în orice moment, contactându-ne la dataprotection@nookawebsite.com.

În cazul în care niciuna dintre cele de mai sus nu se aplică, utilizarea informațiilor dvs. personale este necesară pentru interesele noastre legitime sau interesele legitime ale altora (de exemplu, pentru a asigura securitatea site-ului nostru web), după cum rezultă de mai jos.

Interesele noastre legitime sunt:

  • prestarea serviciilor noastre, promovarea și desfășurarea activității noastre;
  • operarea site-ului nostru web;
  • selectarea furnizorilor calificați corespunzător;
  • marketing, cercetare de piață și dezvoltare de afaceri;
  • oferirea unor servicii eficiente și complete clienților noștri, precum și efectuarea și încasarea plăților pentru aceste servicii;
  • plasarea, urmărirea și asigurarea îndeplinirii comenzilor la furnizorii noștri;
  • asigurarea securității spațiilor de birou și a personalului nostru; și
  • în scopuri administrative interne.

V. CUM ȘI DE CE ÎMPĂRȚIM INFORMAȚIILE PERSONALE CU ALȚII

Este posibil să împărtășim informațiile dvs. personale companiilor din grupul nostru în cazul în care este în interesul nostru legitim să facem acest lucru în scopuri administrative interne (de exemplu, asigurarea livrării coerente a serviciilor noastre către clienții noștri, strategie corporativă, contabilitate, audit și monitorizare, cercetare și dezvoltare și asigurarea calității).

Vom împărtăși informațiile dvs. personale cu următoarele părți terțe sau categorii de terți:

 

  • furnizorii noștri de servicii și subcontractanți, inclusiv, dar fără a se limita la procesatori de plăți, furnizori de servicii tehnice, software și de asistență, asigurători, consilieri juridici, furnizori de logistică și furnizori de servicii cloud;
  • orice organism legal, de reglementare sau guvernamental căruia ni se cere să îi dezvăluim informații, agențiilor de control al creditului și de colectare a datoriilor;
  • companii care ne asistă în activitățile noastre de marketing, publicitate și promovare;
  • companii din grup, care pot avea acces la baze de date partajate;

Orice terță parte cu care împărtășim informațiile dvs. personale este limitată de lege în ceea ce privește capacitatea lor de a utiliza informațiile dvs. personale în alte scopuri decât cele de a furniza servicii pentru noi. În plus, luăm măsuri pentru a ne asigura că orice terță parte cu care împărtășim informațiile dvs. personale sunt supuse obligațiilor de confidențialitate și securitate în conformitate cu această politică de confidențialitate și prevederile legale aplicabile.

De asemenea, vom dezvălui informațiile dvs. personale unor terțe părți, în cazul în care este în interesul nostru legitim să facem acest lucru pentru a ne desfășura și dezvolta activitatea, cum ar fi:

  • dacă vindem sau cumpărăm orice afacere sau active, putem divulga informațiile dvs. personale potențialului vânzător sau cumpărător al unei astfel de afaceri sau active; și
  • dacă toate activele NOOKA SPACE sau ale oricăruia dintre afiliații săi sunt achiziționate de o terță parte, caz în care informațiile personale deținute de NOOKA SPACE vor fi unul dintre activele transferate;
  • dacă suntem obligați să dezvăluim sau să împărtășim informațiile dvs. personale pentru a ne conforma oricărei obligații legale sau de reglementare, a oricărei cereri legale din partea guvernului, a autorităților de reglementare sau a autorităților de aplicare a legii sau pentru a preveni activitatea ilegală;
  • pentru a impune sau aplica termenii și condițiile noastre sau orice alt acord sau pentru a răspunde oricăror revendicări, pentru a proteja drepturile noastre sau drepturile unei terțe părți sau pentru a preveni orice activitate ilegală; sau
  • pentru a proteja drepturile, proprietatea sau siguranța NOOKA SPACE, a personalului nostru, a clienților noștri sau a altor persoane.

Putem, de asemenea, să dezvăluim și să utilizăm rapoarte anonimizate, agregate și statistici despre utilizatorii site-ului nostru web sau ale produselor și serviciilor noastre în scopul raportării interne sau raportării către grupul nostru sau altor părți terțe și în scopurile noastre de marketing și promovare. Niciunul dintre aceste rapoarte sau statistici anonime, agregate nu va permite ca utilizatorii noștri să fie identificați personal.

Cu excepția celor specificate mai sus, nu vom împărtăși, vinde sau închiria niciodată informațiile dvs. personale către niciun terț fără să vă anunțăm și, acolo unde este necesar, să obținem consimțământul dumneavoastră.

VI. CÂT TIMP PĂSTRĂM INFORMAȚIILE PERSONALE

Păstrăm informațiile dvs. cu caracter personal atâta timp cât este necesar în scopurile pentru care sunt prelucrate informațiile personale. Perioada pentru care păstrăm informațiile personale depinde de scopurile pentru care le colectăm și le folosim și / sau după cum este necesar pentru a respecta legile aplicabile și pentru a stabili, exercita sau apăra drepturile noastre legale.

VII. DREPTURILE UTILIZATORILOR PRIVIND DATELE LOR CU CARACTER PERSONAL

Aveți anumite drepturi în legătură cu informațiile dvs. personale.

Conform prevederilor GDPR, fiecare dintre utilizatori are în ceea ce privește datele sale cu caracter personal colectate în temeiul prezentului contract, următoarele drepturi:

 

- dreptul la informare și acces la date sale cu caracter personal (dreptul de acces la datele prelucrate și la informare privește scopul prelucrării, categoriile de date, destinatarii, existența drepturilor acestor persoane prevăzute de GDPR și modul de exercitare a acestora, eventualul transfer către țări sau organizații terțe);

 

- dreptul la rectificarea datelor (dreptul de a solicita rectificarea, actualizarea sau completarea datelor cu caracter personal inexacte care îl privesc fără întârzieri nejustificate);

 

- dreptul de a fi uitat (dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal care îl privesc fără întârzieri nejustificate);

 

- dreptul la restricționarea prelucrării datelor;

 

- dreptul la portabilitatea datelor (dreptul de a primi datele cu caracter personal pe care le-a furnizat Nooka Space într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, precum și de a solicita transmiterea respectivelor date altui operator, atunci când acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic);

 

- dreptul de opoziție la prelucrarea datelor;

 

- dreptul de a nu fi supus unui proces decizional individual automatizat;

 

- dreptul de a-și retrage consimțământul (dreptul de a-și retrage în orice moment consimțământul, în situația în care acesta constituie temeiul prelucrării și colectării datelor);

 

- dreptul de a se adresa instanței de judecată.

 

În toate situațiile în care doriți exercitarea unuia dintre drepturile sus-menționate, aveți dreptul de a înainta către noi, conform GDPR, o cerere întocmită în formă scrisă, datată şi semnată sau în formă electronică. Cererea va fi înaintată la adresa de email Nooka Space hello@nookaspace.com. Exercitarea drepturilor sus-menționate este gratuită.

 

Termenul în care noi vă vom comunica răspunsul la cerere este de cel mult 1 lună de la primirea cererii. Această perioadă poate fi prelungită cu 2 luni atunci când este necesar, ţinându-se seama de complexitatea şi numărul cererilor. Nooka vă va informa cu privire la orice astfel de prelungire, în termen de 1 lună de la primirea cererii, prezentând şi motivele întârzierii.

 

Dacă doriți informații suplimentare cu privire la acestea, vă rugăm să completați formularul nostru online sau să ne contactați prin e-mail la adresa hello@nookaspace.com în orice moment.

 

VIII. MARKETING

Vom obține consimțământul dvs. pentru a trimite comunicări de marketing direct acolo unde ni se cere să facem acest lucru prin lege (de exemplu, dacă ne-ați furnizat o adresă de e-mail personală) și dacă intenționăm să dezvăluim informațiile dvs. personale oricărei părți terțe în acest scop.

Dacă doriți să nu mai primiți comunicări de marketing, puteți face acest lucru făcând clic pe linkul „dezabonați-vă” din partea de jos a oricărui e-mail de la noi sau contactându-ne la hello@nookaspace.com.

IX. UNDE PUTEM TRANSFERA DATELE CU CARACTER PERSONAL

Informațiile dvs. personale pot fi utilizate, stocate și / sau accesate de personalul care operează în afara Spațiului Economic European (SEE) care lucrează pentru noi, cum ar fi alți membri ai grupului nostru sau furnizori.

Dacă oferim informații personale despre dvs. unor astfel de membri din afara grupului nostru sau furnizori din afara SEE, vom lua măsurile adecvate pentru a ne asigura că destinatarul vă protejează în mod adecvat informațiile personale în conformitate cu această politică de confidențialitate.

Aceste măsuri pot include:

  • în cazul entităților din SUA, încheierea unor acorduri contractuale standard aprobate de Comisia Europeană cu acestea sau asigurarea faptului că s-au înregistrat în „Privacy shield” UE-SUA (a se vedea în acest scop https://www.privacyshield.gov/welcome);
  • în cazul entităților cu sediul în alte țări din afara SEE, aderarea la acordurile contractuale standard aprobate de Comisia Europeană cu acestea; sau
  • transferul este necesar pentru executarea unui contract cu dvs. (de exemplu, pentru a implementa o instrucțiune de plată).

Mai multe detalii despre pașii pe care îi luăm pentru a vă proteja informațiile personale în aceste cazuri sunt disponibile de la noi la cerere, contactându-ne oricând prin e-mail la adresa hello@nookaspace.com.

X. SECURITATEA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

NOOKA se angajează să vă protejeze informațiile personale împotriva pierderii, furtului și abuzului. Luăm toate măsurile de precauție rezonabile pentru a proteja confidențialitatea informațiilor dvs. personale, inclusiv prin utilizarea măsurilor organizatorice și tehnice adecvate.

În timpul furnizării informațiilor dvs. personale către noi, informațiile dvs. personale pot fi transferate pe internet. Deși depunem toate eforturile pentru a proteja informațiile personale pe care ni le furnizați, transmiterea informațiilor între dvs. și noi pe internet nu este complet sigură. Ca atare, recunoașteți și acceptați că nu putem garanta securitatea informațiilor dvs. personale în timp ce acestea sunt transmise în acest mod și că orice astfel de transmisie este pe propriul risc. Odată ce am primit informațiile dvs. personale, vom folosi proceduri stricte și caracteristice de securitate pentru a preveni accesul neautorizat la acestea.

 

În cazul în care v-am dat (sau unde ați ales) o parolă care vă permite să accesați aplicația noastră, sunteți responsabil pentru păstrarea confidențială a acestei parole. Vă solicităm să nu partajați o parolă cu nimeni.

XI. REȚELE DE SOCIALIZARE ȘI LEGĂTURI LA ALTE SITE-URI WEB

Site-ul nostru web include funcții de socializare, precum butoanele de „partajare” sau „urmărire” Facebook, Twitter, Instagram sau LinkedIn. De asemenea, poate conține linkuri și pagini către alte site-uri web operate de terți.

Vă rugăm să rețineți că această politică de confidențialitate se aplică doar informațiilor personale pe care le colectăm prin intermediul site-ului și serviciilor noastre și nu putem fi responsabili pentru informațiile personale pe care terții le pot colecta, stoca și utiliza prin intermediul site-urilor terțe. Ar trebui să citiți întotdeauna cu atenție politica privind confidențialitatea fiecărui site web pe care îl vizitați.

XII. MODIFICĂRI LA POLITICA NOASTRĂ DE CONFIDENȚIALITATE

Este posibil să ne actualizăm din când în când politica de confidențialitate. Orice modificări pe care le vom face politicii noastre de confidențialitate în viitor vor fi postate pe această pagină și, după caz, vă vor fi notificate prin poștă sau e-mail. Vă rugăm să reveniți frecvent pentru a vedea orice actualizări sau modificări ale politicii noastre de confidențialitate.

XII. ÎNTREBĂRI SUPLIMENTARE SAU DEPUNEREA UNEI PLÂNGERI

Dacă aveți întrebări sau reclamații cu privire la colectarea, utilizarea sau stocarea informațiilor dvs. personale sau dacă doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile dvs. în legătură cu informațiile dvs. personale, vă rugăm să ne contactați hello@nookaspace.com sau să ne scrieți la adresa sediului nostru social din Cluj-Napoca, Bdul. Eroilor, nr. 9, et. 2, jud. Cluj, România. Vom investiga și vom încerca să soluționăm orice astfel de reclamație sau dispută cu privire la utilizarea sau divulgarea informațiilor dvs. personale.